Над 5 хиляди ползватели към днешна дата има новия канал за комуникация на Центърът за градска мобилност във Viber

ostanete-si-vkushti-sofia

Над 5 хиляди ползватели към днешна дата има новия канал за комуникация на Центърът за градска мобилност – интерактивен чат бот във Viber. Той работи от няколко дни и всеки потребител вече може да получава новини за трафика в града, актуални разписания и маршрути на обществения транспорт, както и информация за паркирането и за видовете превозни документи.
За пръв път във Viber ще бъде възможно и заплащането на синя и зелена зона, благодарение на съвместната инициатива на водещата комуникационна платформа, ЦГМ и Mastercard®. То може да се извършва от банкова дебитна или кредитна карта след регистрация. През първите месеци на услугата картодържателите на Mastercard ще бъдат допълнително стимулирани като при 4 платени „сини“, или „зелени“ зони с карта Mastercard през Viber, Mastercard получават 5-то безплатно паркиране в синя или зелена зона.
Потребителите ще имат възможността да изтеглят и безплатния стикер пакет на ЦГМ, така те ще бъдат автоматично добавени към чат бота.

Новият канал за комуникация има за цел да улесни максимално достъпа до информация на хората от нашия град. В него ще има новини за промени – маршрутни или в паркирането, ще може да се проверят условията за издаването на превозни документи или пък такива за винетни стикери, ще може да се видят най-близките пунктове за продажба и още много услуги“, допълва изпълнителният директор на общинското дружество Димитър Дилчев.