Yettel, новият бранд на PPF Telecom Group, стартира
официално днес. Създаден на база задълбочени пазарни проучвания за
потребителските представи, Yettel е бранд, ориентиран към бъдещето, който
възприема най-новите тенденции и отчита нарастващата роля на технологиите в
живота ни.
„Отношенията ни с технологиите се промениха. Днес да си онлайн е задължително и
нашите клиенти очакват да им помогнем да използват технологиите, за да балансират
важните за тях неща. Искаме да вдъхновим потребителите да се стремят към този
баланс в живота, като предлагаме продукти и услуги, които подкрепят тази голяма
амбиция“, каза Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния,
медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.
Yettel е телекомуникационен бранд, създаден, за да помогне на клиентите да
балансират технологичните и телекомуникационните си потребности с начина си на
живот.
„След осемте прекрасни години под бранда Теленор, имаме отговорност към нашите
клиенти да им помагаме да се справят с постоянно нарастващите изисквания от света
на технологиите”, каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel
България. „Като лидер в сферата на безжичните технологии и отвъд тях, Yettel е
модерен бранд, който е фокусиран към клиентите, дигитализацията и иновациите.
Нашата амбиция е да помагаме на потребителите да постигнат баланс в отношенията
си с технологиите. Убеден съм, че ще продължим да задаваме тенденциите и да
изпреварваме събитията.“
„Стремим се да вграждаме иновативни решения при изготвянето на нашите
предложения, продукти и технологии, за да помогнем на клиентите да постигнат по-
добър баланс. Като едно от първите ни предложения с новия бранд днес стартираме
уникалната за българския пазар Тийн тарифа, която осигурява на родителите
спокойствие и същевременно предоставя адекватно дигитално преживяване на
младежите. През следващите месеци ще представим още продукти и услуги в
подкрепа на балансирания начин на живот“, заяви Богдан Узелац, главен търговски
директор на Yettel Bulgaria.
Новата Тийн тарифа на Yettel за 25,99 лв. е с включена услуга „Онлайн защита“ за
целия срок на договора, за спокойствието на родителите и защита на децата им от
влизане в подозрителни уебсайтове и неподходящо дигитално съдържание. Услугата
предпазва потребителите от вируси и зловреден софтуер, докато сърфират в мрежата
на Yettel, отличена с четири последователни сертификата Best in Test от независимата
организация umlaut, която определя златния стандарт в сектора. Тарифата се
предлага в пакет с хиляди мегабайти за чат услуги, социални медии, стрийминг на
музика и видео. Тийн тарифата за 25,99 лв. включва и достъп до иновативната
образователна платформа iZZI за 24 месеца. Всички тарифни планове на Yettel за
пренос на данни и мобилни услуги включват 5G достъп без допълнително заплащане.
Офертата идва с ексклузивни предложения за 5G смартфони, които стартират от само
5,99 лв. на месец.
Като част от ребрандирането Yettel Bulgaria стартира новия си уебсайт (Yettel.bg), ново
мобилно приложение, както и нов дизайн на дигиталните си и социални медийни
канали. През следващите години Yettel ще извърши пълно ребрандиране на
магазините си в страната, като започва постепенно с отделни ребрандирани обекти,
които още от днес ще посрещнат клиентите.
За Yettel:
Yettel е новият телекомуникационен бранд на PPF Telecom Group, въведен през 2022
г. за пазарите в България, Сърбия и Унгария. Поставяйки клиента на първо място,
мисията на Yettel в предоставянето на свързаност и дигитални услуги е ясна: да
помага на хората да постигнат баланс в живота.
Yettel Bulgaria, част от PPF Group, е телекомуникационна компания, предоставяща
свързаност на над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. До март
2022 г. компанията присъства на българския пазар като Теленор България.
През 20-годишната си история на българския пазар компанията изгради силна
репутация на пионер в областта на безжичните мрежи и отвъд тях, като
стартира първата търговска 4G мрежа в България през 2015 г., първата VoLTE
услуга през 2018 г. и проправи пътя за развитието на 5G с първия тест на 5G
мрежа в страната. Водещият в сектора подход на Yettel към инфраструктурата
спечели четири последователни сертификата Best in Test, присъдени от
световната организация umlaut, която определя златния стандарт в сектора.
Днес Yettel България има повече от 1800 служители, разполага с над 180 магазина
за продажба на дребно, а мобилната й мрежа покрива над 99% от населението на
България.
За повече информация, моля, посетете: Yettel.bg.
За PPF Telecom Group:
PPF Telecom Group е водещ телекомуникационен доставчик, който оперира на пет
пазара в Централна и Югоизточна Европа (България, Чехия, Унгария, Сърбия и
Словакия), където предлага мобилни, фиксирани услуги, пренос на данни и интернет
телевизионни услуги. Групата има 18,3 млн. мобилни клиенти, 12 000 служители и
1,4 млрд. евро печалба преди данъци, лихви и амортизации (EBITDA) към 2020 г.
www.ppftelecom.eu
За PPF:
PPF Group оперира в 25 държави, като инвестира в множество сектори,
включително финансови услуги, телекомуникации, медии, биотехнологии,
недвижими имоти и инженеринг. Обхватът на PPF Group се простира от Европа до
Северна Америка и цяла Азия. Групата притежава активи на стойност 40,3 млрд.
евро и има 80 000 служители в световен мащаб (30 юни 2021 г.).