Време за избори и за вече бившата „Арена Армеец София”. От днес тя просто e залата на кръговото на „4-ти километър”. Това написа Борислав Велков във Facebook.
„Единадесет години след откриването на залата и провеждането на конкурс за наименование и генерален спонсор, който направихме с огромно желание да градим стандарти и история в спортния маркетинг, залата е безименна, дори е станала безлична“, посочи той.
„Всеки, работил и ползвал „Армеец“ знае, че заедно с Иван Драндийски и редица колеги за няколко години начертахме нови стандарти и практики в управлението и развитието на зали. Обиколихме света, за да практикуваме и да се учим. Вложихме желание, воля и търпение. Да, все още има това-онова, което и днес се прилага, но като цяло картинката е тъжна, безперспективна за спорта, културата и преживяването на публиките“, пише още Велков.
„Много забележки могат да се отправят към дейността на НСБ през годините, но последното ръководство показа тежко непознаване на материята, която е много специфична и не е за всеки на ръководител. Да не подготвиш о’време нов генерален спонсор за представителната зала на София и България е слаб 2 в управлението и маркетинга. Този конкурс трябваше да бъде обявен поне преди 6 месеца, чрез което да се извлекат всички възможни имиджови ползи за залата и столицата. Вместо това НСБ има модерен софтуерен продукт? Когато разгледаш ГФО-тата на дружествата в състава на НСБ, виждаш, че идейно, концептуално, управленски и финансово са останали далеч, далеч в миналото. Не Софт, а ХАРДуера трябва да се подмени спешно в тази структура“, посочи той.
„Да се върнем на темата! От утре събитията в залата ще се провеждат в … „залата на 4ти километър“, а докато се намери нов генерален спонсор може да се именува „Арена Руди“. Срещу 1 млн. на година, обаче“, пише Велков.