След като площадите „Александър Невски“ и „Гина Кунчева“ станаха пешеходни и увеличиха двойно задръстванията по „Дондуков“ и „Московска“, а туристически автобуси се опитват да маневрират по малките улички, след като и бул. „Ал. Стамболийски ще става пешеходен, общинският съветник от „Спаси София“ Борис Бонев обяви пред „Телеграф“, че и булевард „Мария-Луиза“ ще бъде без коли.
Той обясни, че първоначално автомобили няма да се движат в участъка от „Лъвов мост“ до Централна жп гара, а след това и до „Св. Неделя“. Сред плановете са под трасето да се изгради и подземен паркинг.
Също така обмисля пресичането на кръстовището с бул. „Христо Ботев“ да става на ниво терен, а не през подлеза пред жп гарата, който е в окаяно състояние, макар че в момента тече освежителен ремонт.
Стана ясно, че е изработена нова организация на движението около Централната жп гара. Скоро автобусите ще спират под навеса на зданието, при централния вход, с което се очаква осезаемо подобряване на свързаността между градския и железопътния транспорт.
Наземни пресичания ще бъдат осигурени и на кръстовищата на бул. „Витоша“ и бул. „П. Славейков“, на бул. „Васил Левски“ и ул. „Г. С. Раковски“, както и бул. „Васил Левски“ и ул. „Ген. Гурко“. Тази мярка е един от елементите на философията за „Град за хората“, в чиято основа стоят пешеходците.
Вече има изготвен и съгласуван проект, който предвижда реорганизация на кръстовището на „Мария Луиза“ и „Тодор Александров“, при Ларгото.