Само една оферта е получена в държавното дружество „Национална спортна база“ (НСБ) ЕАД за сключването на договор за генерално спонсорство, съобщиха от Министерството на младежта и спорта. НСБ ЕАД взе решение за прекратяване на настоящата процедура. Нова процедура ще бъде обявена в началото на следващата година.
Първоначално райния срок за представяне на оферти беше 21.11.2022 г. , но по-късно бе удължен до 15 декември. Въпреки удължаването, само един кандидат бе подал документи в срок.
„Арена София“ има капацитет от 12 373 седящи места, като 3500 от тях са на подвижни трибуни и при нужда могат да се слагат или махат. Ако в съоръжението има концерт капацитетът на „Арена София“ може да достигне до 15 000 зрители. Паркингът има места за 1200 автомобила, поради което при важни събития, на които се очаква голям зрителски интерес, трябва да бъде затваряна едната лента на бул. „Асен Йорданов“, където могат да паркират поне още 800 превозни средства. Залата има два пресцентъра, в които могат да работят 120 журналисти. Освен това разполага с тренировъчна зала, фитнес център и ресторант.
Търсят генерален спонсор на „Арена София“
Ето и пълното съобщение от Министерството на младежта и спорта:
На 15.12.2022 г. изтече крайният срок за подаване на оферти за сключването на договор за генерално спонсорство на най-голямата многофункционална спортна зала (МСЗ) в България “Арена София“. В държавното дружество „Национална спортна база“ (НСБ) ЕАД, което е собственик на МСЗ “Арена София“, е постъпила една оферта за сключването на договор за генерално спонсорство.
За да гарантира обществения интерес, състезателния характер на избора на нов генерален спонсор, както и постигането на максимално добри финансови параметри на договора за генерално спонсорство на МСЗ “Арена София”, ръководството на НСБ ЕАД взе решение за прекратяване на настоящата процедура. Нова процедура ще бъде обявена в началото на следващата година.
„Арена София“ е новото име на Арена Армеец“