Изпращат SMS-и при вдигнат с паяк автомобил

695
centar-za-gradska-mobilnost

Центърът за градска мобилност в София вече предлага СМС известяване на кой наказателен паркинг е колата ви, когато е вдигната с паяк 

От този вторник, 21 януари 2020 г. ЦГМ ще изпраща SMS на водачите, чиито автомобили са били принудително преместени на наказателен паркинг.
1902 е номерът, от който ще идват тези съобщения. В тях ще се посочва регистрационен номер на вдигнатия автомобил и адреса на съответния наказателен паркинг , където е репатрирана колата. Всяко друго SMS съобщение за преместен автомобил, което не идва от този номер, е фалшиво.
SMS ще се изпраща на мобилния номер, от който последно е бил изпратен валиден такъв за заплащане на паркиране в зоните за почасово платено паркиране. Съобщението ще бъде на латиница.
Ако с автомобила такова платено паркиране не е било
извъшено до момента, водачът не може да получи SMS, но може да потърси информация на сайта на ЦГМ или на тел. 00713233.
Новата услуга има за цел да предостави максимално
информация на шофьорите. По този начин вярваме, че ще се спести време, средства и допълнителни емоции на
водачите, които по някаква причина са нарушили правилата.

ПОВЕЧЕ ОТ ЧАС, МЪЖ СТОЯ В КОЛАТА СИ – ПРИТЕСНЕН ДА НЕ БЪДЕ ВДИГНАТ С ПАЯК

Услугата е част от политиката на Център за градска мобилност (ЦГМ) да предоставя максимална информация, която да е полезна за гражданите и да спести от времето им и много „инфарктни ситуации“. „Доста от гражданите научават, че автомобила им е репатриран на наказателен паркинг едва след два-три дни, дори и повече, а това е свързано с допълнителни разходи за тях, тъй като за да освободят автомобила си от наказателния паркинг, трябва да заплатят освен 60 лв. цената за репатрирането, още и за престоя по 2 лв. на час или 16 лв. на ден“, разказа Румяна Милова, директор на ЦГМ.

„Много случай има, когато водачите не могат да освободят автомобила си, тъй като сумата се натрупва. Става непосилна за тях и именно с тази услуга смятаме че ще се избегнат такива случай“, допълни Миланова.

ЦЕНТЪРЪТ ЗА ГРАДСКА МОБИЛНОСТ ВЕЧЕ БЕЗ ПОСРЕДНИК ПРИ ИЗПРАЩАНЕТО НА SMS-И