ЧЕЗ с ново име

1119
electrohold

Операторът на електроразпределителната мрежа ще се казва Електроразпределителни мрежи Запад. Електрохолд ще е новото име на дружествата на ЧЕЗ в България от края на април 2022 г.

Операторът на електроразпределителната мрежа в Западна България – ЧЕЗ Разпределение, ще се нарича Електроразпределителни мрежи Запад АД (ЕРМ Запад АД). Освен смяна на имената дружествата от групата ще представят нова корпоративна идентичност и нов брандинг. 

Електрохолд България ЕООД ще е правоприемник на ЧЕЗ България ЕООД, Електрохолд Продажби АД – на ЧЕЗ Електро България АД, Електрохолд Трейд ЕАД ще е името на ЧЕЗ Трейд България ЕАД, а дружеството за осигуряване на ИКТ услуги ще се нарича Електрохолд ИКТ ЕАД.Съгласно нормативните изисквания акционерите на двете дружества – ЧЕЗ Разпределение България АД и ЧЕЗ Електро България АД, ще гласуват новите имена и лога на общи събрания в края на април. Ребрандирането на компаниите ще стартира след одобрение от акционерите.

Това е поредна стъпка в стратегията на Еврохолд България АД след придобиването на седем компании на чешката ЧЕЗ Груп в България през юли 2021 г.Новата идентичност отразява приемствеността в историята на дружествата, като същевременно подчертава корпоративната им принадлежност. Тя е изработена в съответствие със съвременното разбиране за динамично развиваща се компания, която осигурява енергия, дигитализира мрежата си, инвестира устойчиво и работи за подобряване качеството на живот.

Брандингът символизира основните ценности на дружествата на Електрохолд – професионализъм, отговорност, ефективност, стабилност, доверие и иновативност.Новият имидж на компаниите от групата ще се гради не само на промени в корпоративния визуален стил, но и в още по-усилена работа за повишаване на клиентската удовлетвореност и изграждане на доверие, широко навлизане на електронното обслужване, модернизация и дигитализация на мрежата, стратегия за въвеждане на иновации в крак с промените в сектора, устойчиво развитие и инвестиции.Смяната на имената и логата не налага клиентите да предприемат никакви допълнителни действия.